Všeobecné obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než si od nás zakoupíte kurzy, školení, či konzultace. Prosím, přečtěte si je pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte nás ještě před objednáním. Kontakty naleznete níže v článku 1. Vzájemná komunikace je nejlepším způsobem, jak se vyhnout případným nejasnostem v budoucnosti. Vaší objednávkou nám dáváte signál, že jste obchodní podmínky viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu, jaký obchodní podmínky popisují.
Všeobecné obchodní podmínky

Cashflow Investor Education, s.r.o.
Příčná 1892/4, 110 00 Praha 1 – Nové Město
IČ: 21123551
E-mail: info@cashflowinvestor.cz

(dále jen „Společnost“, „Prodávající“ nebo „Poskytovatel“)

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“), vzájemná práva a povinnosti mezi Společností a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Zákazník“), vzniklé v souvislosti nebo na základě uzavření smlouvy o dodání digitálního obsahu a/nebo poskytnutí služeb (dále jen „Smlouva“) prostřednictvím webových stránek cashflowinvestor.cz a dalších prodejních rozhraní Společnosti.

1. Definice a výklad

1.1 Digitální obsah: zejména online kurzy, videa, záznamy, šablony, dokumenty, kalkulačky, členské sekce, komunitní platformy a jiný obsah dodávaný nehmotně (nikoli na hmotném nosiči).
1.2 Služby: zejména Mastermind, coaching/mentoring cally, offline setkání, konzultace a další nehmotná plnění.
1.3 Mastermind: exkluzivní program Cashflow Investor Mastermind zahrnující přístup k digitálnímu obsahu, komunitě, online setkáním a vybraným offline setkáním; detailní specifikace je vždy na produktové stránce.
1.4 Spotřebitel: fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání uzavírá Smlouvu se Společností (§ 419 OZ).
1.5 Podnikatel: osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti; na B2B vztahy se nepoužijí ustanovení o ochraně spotřebitele.
1.6 Uživatelský účet: neveřejná část rozhraní po registraci a zaplacení, umožňující přístup k Digitálnímu obsahu a/nebo Službám.

2. Informace před uzavřením Smlouvy

2.1 Hlavní vlastnosti produktů a cenové podmínky jsou uvedeny na webu a v objednávkovém/formulářovém rozhraní. Ceny jsou konečné (včetně DPH, je-li účtována).
2.2 Prezentace produktů je nezávazná a nepředstavuje návrh na uzavření Smlouvy (§ 1732 OZ se neuplatní).
2.3 Společnost může odmítnout uzavřít Smlouvu (např. při zjevně nepravdivých údajích, konkurenčním konfliktu, porušování pravidel komunity apod.).

3. Uzavření Smlouvy a objednávkový proces

3.1 Zákazník podá objednávku prostřednictvím prodejního formuláře (tlačítko „Objednat s povinností platby“). Před odesláním může údaje zkontrolovat a opravit.
3.2 Smlouva je uzavřena okamžikem akceptace objednávky ze strany Společnosti (automatické potvrzení e-mailem).
3.3 Zákazník je povinen uvádět pravdivé a aktuální údaje.
3.4 V případě Mastermind: zařazení do programu je výběrové; Společnost nemusí žádost přijmout. Při přijetí Zákazníka je Smlouva uzavřena potvrzením Společnosti; platební podmínky a termín zahájení jsou specifikovány v potvrzení.

4. Cena a platební podmínky

4.1 Cenu lze hradit bezhotovostně prostřednictvím platební brány (např. Stripe) nebo bankovním převodem dle pokynů na objednávce.
4.2 Závazek uhradit cenu je splněn připsáním částky na účet Společnosti. Daňový doklad je zaslán elektronicky.
4.3 Není-li stanoveno jinak, je cena splatná ihned. U splátek/rozložení plateb je Zákazník povinen hradit splátky řádně a včas; v prodlení může být přístup do členské sekce pozastaven a Společnost je oprávněna požadovat úrok z prodlení a smluvní pokutu dle ceníku/objednávky.
4.4 V případě chargebacku/reklamace platby je Zákazník povinen nejprve kontaktovat Společnost a poskytnout součinnost k mimosoudnímu řešení; tím není dotčeno jeho zákonné právo obrátit se na poskytovatele platební služby.

5. Dodání digitálního obsahu a poskytování služeb

5.1 U online kurzů a členských sekcí je dodáním zaslání přístupových údajů/odkazu. Standardně do 48 hodin po připsání platby, není-li uvedeno jinak.
5.2 U Mastermind se plnění skládá z více složek (digitální obsah, komunita, online cally, eventy). Harmonogram a rozsah plnění jsou vymezeny v popisu produktu a mohou být přiměřeně měněny (např. kapacitní či technické důvody).
5.3 Dočasná odstávka v nezbytném rozsahu (údržba, aktualizace, vyšší moc) není vadou plnění. Společnost usiluje o co nejrychlejší obnovení provozu.

6. Licence a pravidla užívání

6.1 Zakoupením produktů Zákazník nezískává vlastnické právo k obsahu; získává nepřevoditelnou, nevýhradní licence k osobnímu užití pro jednu osobu.
6.2 Je zakázáno: sdílet přístupy, zpřístupňovat obsah třetím osobám, nahrávat/šířit záznamy, stahovat a dál šířit materiály, pořizovat a šířit kopie, vytvářet odvozená díla, používat obsah ke konkurenční činnosti.
6.3 Porušení licence může vést k okamžitému zablokování přístupu bez náhrady a k uplatnění náhrady škody; Společnost je oprávněna požadovat smluvní pokutu až 500 000 Kč dle závažnosti porušení (vedle náhrady škody).

7. Právo odstoupit od Smlouvy (spotřebitel)

7.1. V souladu s ustanovením § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemá spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření, pokud je předmětem smlouvy dodání digitálního obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, a dodání tohoto obsahu bylo zahájeno před uplynutím této lhůty na základě souhlasu spotřebitele a jeho poučení o ztrátě práva odstoupit.

7.2. Kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“ Zákazník:

potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito Obchodními podmínkami, a

výslovně souhlasí se zahájením dodání digitálního obsahu před uplynutím 14denní lhůty a bere na vědomí, že tímto souhlasem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.

7.3. U služeb, jejichž plnění začíná bezprostředně po objednání (nebo v krátké době poté), a které zahrnují přístup k digitálnímu obsahu (Mastermind, online programy apod.), platí, že dodáním digitálního obsahu a zahájením služeb spotřebitel ztrácí právo odstoupit od smlouvy.

7.4. V případě, že by byl spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit a Společnost již zahájila plnění služeb, je spotřebitel povinen uhradit poměrnou část ceny odpovídající rozsahu již poskytnutého plnění (§ 1834 OZ).

7.5. Společnost neposkytuje žádnou dobrovolnou garanci vrácení peněz, pokud to není uvedeno jinak na produktové stránce daného kurzu nebo programu. U produktů, u nichž je garance výslovně uvedena, se postupuje výhradně podle podmínek uvedených u tohoto konkrétního produktu.

8. Neexistence garance vrácení peněz

8.1 Pokud není u produktu explicitně uvedeno jinak, Společnost neposkytuje garanci vrácení peněz. Zákazník bere na vědomí, že po zahájení dodání digitálního obsahu (se souhlasem dle čl. 7) nemá právo na odstoupení ani vrácení ceny.
8.2 U Mastermind se neposkytuje garance vrácení peněz. Pokud je spotřebitel oprávněn k odstoupení a Společnost již začala plnit služby, náleží Společnosti poměrná část ceny (minimálně administrativní poplatek a hodnota již dodaných plnění, včetně přístupu do komunity, on-demand knihovny, materiálů a uskutečněných setkání).

9. Reklamace vad (digitální obsah a služby)

9.1 Práva z vad se řídí § 1914–1925 a § 2099–2117 OZ s ohledem na povahu digitálního obsahu/služeb.
9.2 Vadou není subjektivní nespokojenost s obsahem, očekáváním výsledků či úspěšnosti investic; produkty jsou vzdělávacího/informačního charakteru.
9.3 Reklamaci uplatni e-mailem na info@cashflowinvestor.cz
 s popisem vady a dokladem nákupu. Společnost vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, nedohodne-li se se Zákazníkem jinak.

10. Vyloučení odpovědnosti / žádné investiční poradenství

10.1 Všechny produkty mají vzdělávací a informační charakter. Nejde o investiční poradenství ve smyslu veřejnoprávních předpisů.
10.2 Zákazník činí veškerá investiční rozhodnutí na vlastní odpovědnost a riziko. Společnost neodpovídá za škody vzniklé využitím informací či strategií, ani za ušlý zisk.
10.3 Výsledky a příklady výdělků jsou ilustrační a negenerují žádná ujištění o budoucích výnosech.

11. Komunita a etický kodex (Mastermind)

11.1 Zákazník se zavazuje vystupovat profesionálně, zachovávat důvěrnost sdílených informací, nepoškozovat dobré jméno Společnosti ani ostatních členů.
11.2 Porušení může vést k okamžitému vyloučení bez nároku na vrácení ceny a k uplatnění smluvní pokuty (až 200 000 Kč dle závažnosti), není-li uvedeno jinak.
11.3 Přístup je osobní a nepřevoditelný; sdílení přístupů je zakázáno.

12. Ochrana autorských práv a důvěrných informací

12.1 Obsah je chráněn autorským právem. Bez písemného souhlasu je zakázána jakákoliv reprodukce, šíření či jiné užití nad rámec licence.
12.2 Zákazník se zavazuje chránit důvěrné informace a know-how Společnosti i ostatních členů; porušení zakládá právo na náhradu škody a smluvní pokutu dle čl. 6.3/11.2.

13. Technické požadavky a dostupnost

13.1 Pro využití digitálního obsahu je nutné běžné připojení k internetu a aktuální prohlížeč; nedostatečné technické vybavení Zákazníka není vadou plnění.
13.2 Společnost negarantuje nepřetržitou dostupnost; výpadky přiměřeného rozsahu (např. do 24 h v měsíci) nejsou porušením Smlouvy.

14. Změny programu a vyšší moc

14.1 U Mastermind si Společnost vyhrazuje právo přiměřeně upravit program, řečníky, termíny či formát (online/offline) z provozních důvodů; zachová přitom srovnatelnou hodnotu plnění.
14.2 Za okolností vyšší moci (vis maior) se plnění odkládá; Společnost není v prodlení. Po odpadnutí překážky plní bez zbytečného odkladu.

15. Ochrana osobních údajů

15.1 Zpracování osobních údajů se řídí Zásadami zpracování osobních údajů dostupnými na webu. Zákazník potvrzuje, že se s nimi seznámil.

16. Mimosoudní řešení sporů, dozor

16.1 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz
.
16.2 Platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr
.

17. Rozhodné právo a jurisdikce

17.1 Smlouva a tyto Podmínky se řídí právem České republiky.
17.2 Není-li Zákazník spotřebitelem, sjednává se místní příslušnost soudu Společnosti.

18. Změny Podmínek

18.1 Společnost může tyto Podmínky rozumně měnit; nové znění je účinné zveřejněním. Pro již uzavřené Smlouvy platí znění účinné v době uzavření, není-li dohodnuto jinak.

19. Závěrečná ustanovení

19.1 Pokud je některé ustanovení neplatné/neúčinné, nahradí se takovým, jež se svým smyslem nejvíce blíží; tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
19.2 Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 7. 11. 2025. Archivace Smluv probíhá elektronicky; nejsou veřejně přístupné.
Copyright 2024 CashflowInvestor.cz, všechna práva vyhrazena.
Tento web není součástí ani není nijak podporován společnostmi Facebook, Google, Snapchat, Twitter ani žádnou jinou sociální platformou.

Všechny názvy produktů, loga a značky jsou majetkem příslušných vlastníků. Všechny názvy společností, produktů a služeb použité na těchto webových stránkách slouží pouze k identifikaci. Použití těchto názvů, log a značek neznamená jejich schválení.
Powered By ClickFunnels.com